4 månader .

4 hela månader har du varit borta idag johan .
sorgen syns inte på utsidan , ja är inte en sån som skär mej för att visa smärta
jag är inte en sån som går runt och klagar över att jag har sorg.
för varför klaga ? . igen kan göra ett dugg åt det .
johan kan inte komma tillbaka !!:'/
nu kommer tårarna igen .
bara jag tänker på dej så svider hjärtat till
du kommer alltid att vara min bästa vän .
min johan min playboy johan .
du kommer alltid att vara den som fick mej på rätt väg.
du fick mej på rätt sida.
jag tror inte på ödet längre johan ,
det kan inte vara ödet att du inte längre är med oss.
nää . jag tror inte på ödet, jag tror på dej johan .
dagen innan du tog ditt sista steg. sa du till mej .
-emelie, du borde träffa sari , ni skulle ha så kul tsm .
och nu är det jag och sari som håller ihop .
sari är värkligen min sjäsfrende.
vi är värkligen menade för varandra ,
du visste det va johan ?
det var din mening att hon skulle ta hand om mej ?
när du inte längre kunde. ?
sari är värkligen min bästa vän .
henne är det svårt att slå.
men det visste du johan , så du ville att vi skulle träffas .jag vet de johan :'')
du har alltid varit en sån underbar person johan ,
varför försvinner underbara personer bara ?
jag förstår inte. varför var du tvungen johan ?
jag får inte ihop detta.
varje dag sitter jag och försöker pussla
försöker pussla ihop ditt pussel johan,
ditt trasiga pussel .
det är så svårt.
varför valde du järnvägen ?
vi alla vet hur starka kännslor du hade för Zandra.
men johan , vi kämpar för dej , du skulle kämpat,
jag har mina egna funderingar, jag tror inte att du
vill hoppa igentligen . du kanske mådde dåligt just för stunden johan
men var så glad och underbar hela tiden , det är inte rätt.
jag tror inte du ville hoppa . men du orkade inte förstunden .
så blev det som det blev. det är fel johan
vet du hur många som har fått sina liv söndertrasade pga dej johan ?
din familj . & dina vänner ?
johan , varför gjorde du detta mot oss ?!! :'(
du vet att jag inte skulle orka utan dej
du lovade att alltid vara vid min sida.
du sa - alltid emelie & johan .
johan du ljög för mej
du ljög för dej själv..



sari . dej håller jag hårt om hjärtat <.3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0