Ehm :

Johan , jag shit i vad folk säger , du om någon vet ju hur det igentligen är , men när han sa att det inte var så , du vet vem , det smärtade så himmla mkt , jag saknar dej så himmla mkt , kan du inte komma tillbaka och göra mej glad , göra alla glada ? , jag vill bara ha dej här , dina kramar fick mej värkligen att må bra , du kunde göra en människa glad , på dit egna lilla sätt johan . jag vet inte hur länge jag orkar det är så jobbigt nu johan , allt är bara så jobbigt , kan folk sluta säga att vi kommer att ses igen , jag hatar när folk säger så , jag vill inte ses "sen" jag vill ses nu !! .  jag kan inte förstå hur du lämnade oss så där . jag saknar dejj massor johan <3




Sari Kallio

tack för att du förstår mej gumman. jag är så glad att jag fick lära känna dej ,
 för du är värkligen så underbar
du förstår mej och jag är så glad med dej
svenska mouss & finska pinne föralltid gumman .
jag älskar dej mest sari kallio <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0