:'''(

Jag känner tårarna rinna. mina tankar är suddiga. johan sveket du lämnade efter dej
det gör så ont. när jag försökte . då satt du vid min sida. och sa att självmord är dumt
och en onödig utväg. men mörkret la sej över dej johan du valde att tråtsa det du just sagt till mej
och hoppa. att du stog där på järnvägen , jag kan inte tro det om dej . i går kväll
då mådde jag värkligen inte bra. jag gick ut till järnvägen en bit härifrån . jag satte mej ner
och tänkte . jag kännde vinden blåsa mer och mer. en obehaglig kännsla.
jag tänkte på dej johan . att du inte är hos oss. detta mörker du lämnat efter dej.
jag kännde marken skaka och tågets ljus kom fram mellan en springa igenom skogen.
jag tänkte . skulle jag . eller skulle jag inte . tåget kom närmare. jag stog där , men plötsligt grabbade vinden tag i mej . och det känndes värkligen som om du var där johan `. var du det?!
gråten tog över. jag såg tåget åka förbi framför mina ögon . kanske var det de tåget som tog dej johan
jag orkar inte johan . jag har försökt så länge.. hur ska jag orka mera . du sa
att du alltid skulle vara vid min sida. alltid skulle du vara min bästa vän .
alltid skulle vi vara playboy tsm .
du lämnade mej och alla andra !!!
johan seriöst .
jag saknar dej så himmla mkt !!!!
jag pallar inte mer...







jag har bestämmt mej.


Kommentarer
Postat av: Sarii

Emelie ! Du får inte lämna mig ! O du gör det kan jag lova att jag gör det .. Kanske hade en kassa dag igår .. Men känns som jag vill göra de .. men du får inte lämna mig ! jag älskar dig för mkt ! <33

2007-04-25 @ 16:58:42
Postat av: Tessan

Emelie andersson.. kommer alltid att finnas här för dej , älskar dej massor hjärtat ., <3

2007-04-25 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0