men ..

Daniel lidman , kom hem från mellerud nuu !!.
saknar dei massa jue :/ . varför ska du vara däär ?
men du kommer hem idag :'))


hiihi alla heter daniel har jag kommit på :'')))

danielklasson . saknar deiih massa värkligen . du är speciell i mina ögon hjärtat . <'3

johan dej saknar jag mest av alla !!<'3 . det svider värkligen detta.





Ett litet hjärta , med stor sorg.
jag har trampat mina sista steg.
jag har tappat mitt sista hopp .
jag har kämpat tillräckligt länge nu,
jag sträcker ut min hand,
men ingen tar i mot.
jag faller plötsligt ner ,
och jag finns nu ej mer.
nu kommer du och sträcker ut din hand
för sent för att rädda mej
för sent för att förstå , hur jag igentligen mår
jag var allt för ensam i världen .
nu kommer du . och försöker hjälpa
lilla du , försent för att hjälpa .
du såg inte mina sår
mitt blödande hjärta
nu är det du som känner smärta,
smärta över min död.
smärtans sår.,
en tår faller ner på min kista ,
du , jag vet , det blir inte den sista.
jag hoppas du känner hur det är att mista.
något som man håller kär.
men du var inte där.
skyll dej själv lilla du .
du försår nu att jag var i nöd.
men nu är jag äntligen död.
ligg inte där och gråt.
flicka lilla du ska inte trilla.
du behöver inte vara i nöd.
för nu är jag äntligen död.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0