Orken ?

En gång var det en liten flicka , med blont hår och blåa ögon , denna flickan som alltid skrattade och log , helt plötsligt hon dog . inte bokstavligt talat oh nej , men innuti är hon död , denna flickan som alltid skrattade och log . den flickan bara dog. men flickan ler , ingen förstår hur hon igentligen mår , .
ensam mot världen ska hon slåss , hur länge orkar flickan slåss , man kan inte slåss själv
det är omöjligt , flickan behöver någon att luta sej i mot , hon hade en hon alltid lutade sej i mot
en vän som alltid fanns i närheten , en som värkligen fick henne att le . men nu finns inte denna vän mer
denna vän kämpade mot världen , helt ensam mot världen , denna vän klarade inte av att kämpa själv . denna vän dog precis som jag , fast denna vän dog mer bokstavligt talat , denna vän orkade väkligen inte mer , jag känner att jag är i samma position . jag orkar inte kämpa själv . utan denna vän som var vid min sida .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0