Sari kallio

Jag vet inte var jag ska börja , eller hur jag ska förklara hur mkt jag älskar denna männsikan
men när johan lämnade världen , så var det sari som stöttade mej så mkt . hon var så ledsen själv,
men hon stöttade mej lika mkt för det . det går inte att förklara med ord sari . med dej kan man
skratta även om man mår dåligt. jag har alltid så kul med dej min lilla finska pinne :D
du är mitt ljus i livet sari. jag älskar dej så mkt gumman . jag skulle inte klara mej utan dej
.. det är synd att vi träffades på ett sånt sätt , men det kanske var meningen att vi skulle träffas .
så att vi skulle veta att vi alltid skulle hålla ihop ?.johan vad det det här du ville?
Sari kallio . du är så himmla underbar , den knäppaste människan
jag känner , men va fan , då är vi två , med dej kan man värkligen skratta
Det är så himmla kul att vara med dej , vi flummar runt som vanligt sari : ))
- jag är naturligt blond sari , och ändå är du dummare än mej ; )
den dissen satt rätt skönt va sari ; ) . haha fan va vi skratta , åh va viktor skratta .
Som sagt det är alltid kul med dej : ) .sari , jag vet hur du mår, men händer det dej någonting
så lovar jag , att jag tar livet av mej, jag vill inte leva utan dej sari ,som man inte kan leva
utan hjärta, så kan inte jag leva utan sari . det är så enkel , men så svårt att förstå
så nu förstår ni hur mkt jag älskar denna människan ! ♥





jag säger bara daniel klasson :D


Kommentarer
Postat av: Sarii

Awwiiii underbara söta unge <33 du vet vad du betyder för mig <333

2007-04-22 @ 12:55:31
URL: http://sarikallio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0