VARFÖR ORKA ?

Varför ska jag orka , vad ska jag kämpa för ?  varför ska man leva så här , ?! .
låt mej känna mej älskad ?.. ne tydligen inte , jag känner ingen vilja till att försöka längre
allt är så jävla shit. jag pallar inte.



Johan Strömbäck .
Du förstog mej , jag har ingen att stötta mej i mot som dej , jag hoppas att
du iaf vet hur det igentligen var  , det knäckte mej totalt när han sa så . jag vet inte
vad jag ska göra , nu vill jag inte prata med hoonm ngt mer , jag klarar inte , johan jag saknar dej så mkt , jag behöver dej  hos mej .<.3
jag älskar dej så mkt ,till en början var vi mer än vänner johan , men vi bestämmde oss att
vara bästa vänner . <.3
varför kunde det inte få vara så !?
jag pallar inte jag ..


Kommentarer
Postat av: Sarii

VArför orka ? :O Alla dina vänner emelie ! Vi skulle inte orka förlora dig .. Du är den underbaraste människan jag känner <3333 kämpa tesammans med mig emelie !

2007-04-22 @ 12:53:25
URL: http://sarikallio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0