whata ?

Dagarna går. tankar flyger förbi .
tankar på livet.
att leva i mörker
försöka . eller sluta nu ?
hur ska jag göra ?
jag saknar kärlek.
jag saknar dej ochså johan
jag saknar dina kramar som fick me att må bra
jag behöver en sån kram  nu
kan du inte komma tbx snart ?!
jag behöver dej.
första gången vi träffades , oj va länge sen nu johan
vi var på överby. och alltihopa.
du putte ner mej i en snöhög
och jag välte ner alla skorna på skopunkten
du tog mej i handen och sprang.
sen dess har vi varit oskilljaktiga
tills den 28 december.
när du valde din väg.
utan mej
utan alla
utan din familj
jag älskar dej johan .
jag glömmer aldrig dagen du sa.
 - emelie du är min bästa vän .
det värmde mej så mkt
du tog hand om mej som om jag var vingklippt.
jag mådde inte bra när jag träffade dej .
jag hade försökt med alltiing.
jag skadade mej själv. jag mådde värkligen inte bra.
så kom du in i mitt liv johan .
du hjälpte mej på fötter.
sakta men säkert
snart kunde jag stå och gå igen .
du hjälpte mej så mkt.
men så lämnade du oss.
du trodde att jag skulle klara mej va?
jag kommer ihåg vad du sa den 27 te mej .
du hade varit me tina ,du sa att du var så glad
åh du sa till mej - emelie. ge aldrig upp
du gav upp .
nu kan jag inte stå längre. nu kan jag inte stå.





sari kallio . du betyder mest i mina ögon .<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0