(( )) .

jag vet inte hur jag ska få fram ord. jag vet inte vad jag håller på med ?!.
jag är helt borta .. men konstigare än det , de är att , han är i mina takar ,
jag hatar honom så mkt, jag vill inte ha med honom att göra ,
men min hjärta vill inte släppa. jag hatar honom värkligen.
var ska man ta vägen igentligen..
daniel lidman , vad skulle jag göra utan dej ?..
du stöttar mej så fruktansvärt mkt.
om inte du hade varit där ,
vem hade då varit de?
att vara tonnåring är inget nöje
jag är 15 år, hur mkt shit har inte hänt i mitt liv redan ?
Undommar vill inte leva mer , är det inte då något som är helt fel ?
min bästa vän. Allas vän . orkade inte mer ,
han gick över gränsen , hoppade . dog.
borde inte inte folk tänka till då?
om inte minnst vuxna ? dom borde förstå att ungdommar inte mår bra.
jag har ochså försökt att ta livet av mej , det är en annan historia.
med då är det något som är fel.
folk förstår ingenting. öppna ögonen.
jag försöker öppna mej för folk.
men ingen vill lyssna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0