@

jag vill inte gråta mera, jag vill helt enkelt leva.
ända sen den 28 december - 06 har mitt liv
bara gått neråt. allt har hänt,
jag har förändrats ,
jag är inte samma emelie,
många säger att jag har blivit elak,
jag har tillochmed förlorat vänner,
men det beror på att ni inte ser mej,
jag fattar inte detta ,
jag vill inte vara elak ,jag vill inte förändrats
men jag har , jag vet , jag känner det ochså.
jag är inte samma emelie som jag en gång var ,
som andreas sa
" emelie , det syns att du döljer sorg i ditt hjärta, jag ser rakt igenom dej"
att du gör andreas, du läser mej som en öppen bok..
men då är du inte där för mej?!
du är den ända som förstår mej
varför är du inte här då? varför har du lämnat min sida?
du har förändrats , du umgås med massa som jag inte ens skulle få för mej att umgås med
du är annorlunda.men det är mitt fel . jag har ochså förändrats.
jag saknar johan så fruktasnvärt mycket, jag vill värkligen ha dej här!
jag vill ha någon som värkligen förstår mej..
tårarna slutar aldirg att rinna ! jag kan inte förså
jag är fångad i ett mörker , jag tar mej inte upp .
hur mycket jag äns försöker , så rammlar jag bara ner igen.
jag vill värkligen föröska
men folk får ner mej på botten.
ett litet skärsår och folk bryr sej som fan?! är inte det fel ,
så fort man skär sej så bryr sej folk , bara för att det syns ?!.
orka folk ?! .
antingen får ni se min insda.. eller lämna mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0