+`_´+

Lämnad vid slutet. krypande försöker jag nå tillbaka. jag försöker hitta tillbaka till livet'
knivar rörs mot min kropp. blod droppar ner. jag orkar ju inte mer.  jag försöker att andas ,
och klättra uppåt. men när jag är nära toppen.. kommer någon och putter ner mej,
hur mkt ska jag behöva bee för att någon gång få vara lycklig. får vara älskad. att få vara jag.
när ingen ser mer, hur ska jag överleva.
att bli lämnad här och nu ..
jag vill inte vara emelie.. jag vill vara jag.
jag vill vara glad, inte fejk
men sluta putt ner mej.. sluta gör så att jag rammlar, sluta göra mitt liv till ett helvete..
sluta lev..
Jag hade en bästa vän.. en vän som jag kunde lita på , som värkligen inte svek. som alltid var vid min sida.
som försvann.. lämnade mej kvar.. ensam, så ensam är jag johan..
Jag har jätte många vänner.. men är dom riktiga vänner ? , när dom inte ser.. när dom inte hjälper.. när dom inte försöker hjälpa? när dom inte är här nu.. när dom helt enkelt lämat min sida.
jag har aldrig kännt mej så ensam. johan kan du inte bara vara tillbaka snart.
jag måste få känna ditt hjärta mot mitt..
känna äkta kärlek johan..
ni har dödat mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0