ah :'/

idag har varit en rolig dag igentligen , men jag har glömmt mina smärtstilande hos pappa så har så jävla ont i benet, orkar inte gå en hel skoldag, så jag och zääta skolkade vid 11 , så vi gick och satte oss på stan , jag fick för mej att jag såg daniel överallt , jag och zääta har alltid kul flummar runt som vanligt. men när jag kom hem , brast jag bara i gråt. jag orkar inte låssas må bra, nu när det gör så ont i benet och så blir jag så överkännslig, det är värkligen jätte jobbigt, tårarna slutade aldrig att rinna, nu kommer dom igen :'/ allt är så fruktansvärt svårt. Jag har förlotat min bästa vän ååh pga de har jag ig i typ 8 ämnen :'( !! jag skyller inte på dej johan förlåt.. men allt tar kål på mej , jag har gått från vg till ig . det är så hämskt ska jag säga er , jag orkar inte vara utan dej johan , jag vill bara ha en ritigt kram av dej nu johan , jag behöver värkligen de !!. ååh jag är rädd :'/  !!! jag vill inte förlora daniel nu ,han har stöttat mej så fruktansvärt mycket åh han är mer än min bästa vän den människan , jag älskar honom !. åh jag vill inte att det ska förstöras .:'/ !!! han kmr att lämna mej ju.. jag lovar
det får mej att börja gråta igen . han betyder så  fruktansvärt mycket :'/ !! . ååååh jävla tårar :'/ jag blir jätte ledsen nu !! :''/ jag pallar inte detta . jag pallar inte , johan kom tillbaka !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0