jaaa..

Nu är det så här, jag har funderat .
menar han allvar  ,eller inte ?
eller ska jag ta den som jag värkligen litar på ?
men jag får inte honom ur hjärnan.
nu är det hans sista chans.
antingen eller .
på lördag gäller det.
hans sista chans.
på liseberg.
snälla visa , att du värkligen är seriös.
det är dej jag igentligen vill ha .
tror jag..



jag har blivit tränings beroende känner jag.
jag är ute och springer 3 gånger om dagen ,
åh sprinnar 2 timmar.
det är jätte jobbigt.
och tar värkligen på mina krafter.
men jag ska bannemeeiii klara detta.
jag överlever tror jag..


Kommentarer
Postat av: sari

Ahh jag hoppas att han e seiöst nu då emelie . Vill inte att du ska bli sårad . Gör det du känner är bäst för dig . Finns alltid vid din sida <3<3<3<3<3

2007-05-10 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0