Komfa :D

gick upp klockan sju. lockade håret till klockan var fem i nio. skulle vara i kyrkan nio, smarta emelie..
sminkade mej i bilen xD
när jag satt där i kyrkan blev jag fett nervös asså .det var ju riktigt hämskt. jag åh magnus stog ååh pratade när vi repade XD. men sen fick vi hamburgare , det var gott ; D . aah sen var jag så nervös. hahaha så satt jag och tess vid fönstret , "min släkt kommer alltid först " . dåå sa tessan "min kommer sist" . hahah så åker de förbii en bil , jag bah " jag sa ju att dom var först" hahah fan va vi skratta, haha sen gick vii runt ååh dampa lite , sen skulle vii gå in i kyrkan , då höll jag på att svimma, jävligt hämskt. men sen gick de allt bra hahah . sen fick jag magnus åh jessica att börja as garva smart emelie , smaart. hahah. för präästen sa" nu finns det godis att ta i pausen" , jag bah " ah då är mina kusiner redan uppe" . åhdå börja dom skratta , smart emelie XD hahaha, jag fick inga kastruller XD yäs !! :D hahah, jag fick lite smått. aav momin , så fick jag barbapappa tavla :'') väärta fiinaa ju , sen fick jag en medaljoong av min syster  ,som jag ska sätta in ett kort på johan :) sen.. så fick vi våra biblar , så har dom ju lix skrivit in ett kappitel i biblen som påminner om mej , ååh dom valde detta:

" jag såg dej falla ner död. du hade nyckeln till livet, du valde himmelen. ack du är saknad."
dom vet ju allt om johan, så fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0