Natten :D

japp gott folk , nu ska jag berätta om min kväll/natt .
vid 18.00 började jag att göra mej i ordning
19.20 var vi hos sayyada och hämtade upp henne,
sen gick åkte vi in till stan ,träffade massa roliga snubbar ;) men roligast
var ju helt klart linnea berg haha, fan va full hon var , åh hon gick där ,
jag älskar dej emelie , sadet as många gåner ju haha ;)
ah sen kom amandaa zääta :) sötan , ååh sen kom sari och alliihopa,
ah så hoppar jag runt där på mina kryckor så ropar någon emelie åh
jag vänder mej om  , åh där står niklas åh kramar om mej ,så stog jag
åh pratade med han rätt länge . sen  åkte vi lite raggar bil sen ringde jimmy , men då blev jag sur
för han blev sur ,ah orka.. sen vinkade daniel på mej , förlåt daniel för du vet vad.
det var inte menat så :P:( . ah du vet att jag älskar dejj iaf, sen gick jag där . sen satt vi med linnea berg å amanda zääta längee ååh dom snackade mkt dom ;)
sen var sayyada tvungen att åka hem , hennes mamma dampa , så vi körde hem henne
i bilen så satt micke åh titti där, åh micke började snacka som fan ,sheeeet va full han var, störtskön ,
så frågade dom om jag ville hänga me in på battlers åh jag sa jaa
men då kom pappa ååh sa att jag inte fick gå me in , då blev jag tjurig
så körde vi iaf hem sayyada , så åkte vi tillbaka till stan ,så satt vi där ååh dampa
jag gick eller ah hoppade där för mej själv, så kom niklas igen så gick jag me han
sen gick dom så gick jag själv där .ah det var läskigt : P men men , det var skojjs :''))



jag vet vad jag vill , han vet vad han vill . jag vet vad han vill , åh han vet vad jag vill , vi vet vad vi vill , varför blir det inte så ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0