var ska jag börja..

Ne , det var ingen hitt . precis lika falsk som alltid.
du borde inte få kalla dej människa.
du är inte värd den titteln.
jag skrattar högt år dej haha.


jag vet inte var jag ska börja.
livet är som en plåga.
varje dag är nya förväntningar ,
nya förhoppningar,
men slutar i kaos.
mitt egna kaos i mit huvud.
jag  vill skrika,
men ist sitter jag helt tyst.
inte ett ljud kommer från min  mun.
jag trodde du skulle få mej på benen igen  , men inte..
jag orkar inte berätta , det är så mkt mer än vad ni tror,
ni tror detta bara handlar om johan ,
jo delvis , klart det är de ,men det är så mkt mer.
som ni inte ser,
som ni inte alls vet om .
jag vill inte berätta ,
ni lär inte förstå.
felet är jag , inte du .
jag tog tag i problemet ,men
det slank ut mina händer
jag börjar om på nytt,
och hoppas på att vindar vänder men.
mina böner drunknar i andras skrek och gråt,
det ända jag vill ha sakt , är det lilla ordet.
förlåt.
allt känns hopplöst. tårarna rinner.
mina tårar rinner för allt just nu.
jag blir galen snart.

måste jag få mer shit ,

hur ska jag klara detta ?.

jag trodde han skulle hjälpa mej upp igen.

men inte.

folk kan ni sluta försöka förstå?!

det gör ni inte ,

hur mkt ni än försöker ,

ni kan inte.
emelie, andas in , och ut.
försök på nytt.
lee emelie, för då är allt okej
emelie bara du leeer. !!
Varje dag är en grå dag.
vaknar upp med ett grått tvivel.
leet us die young.
jag pallar inte.
mest av allt.
så vill jag vara vid din sida johan.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0