din födelsedag

det var inte som jag hade väntat, jag trodde jag skulle gråta mer på kyrkorgården
men nej ,allt kom när jag kom hem och väl skulle sova på kvällen .
hjärtat var krossat. och trårarna bara rann,
det fanns inget stopp lixom.
jag saknar dej så fruktansvärt,
jag vill bara att du ger mej ett tecken johan ,
det gör så ont att inte veta hur du har dt ,
jag saknar dej värkligen,
mina händer darrar fan !
jag älskar dej värkligen johan,
jag vet inte hur jag ska få fram dt till dej,
jag vill värkligen att du ska veta dt ,
att du ska känna dt ,
känna min kärlek till dej lixom ,
du är så himla saknad,  alla saknar dejj !
åååh tårarna rinner oavbrutet nu.
jag pallar inte detta längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0