Förlåt.

Förlåt, jag skyller allt på er, asså jag är en dålig människa,
jag borde inte göra så här ! , förlåt,
jag är inte värd att leva !
allt jag gör blir fel och det är jag som är själva felet.
jag pallar inte mera, jag pallar inte att må dåligt mer ,
jag klarar inte det ,
men nu rinner tårarna bara,
åh johan snälla snälla,
kan du inte trösta mej ?,
som du brukade,
 jag förlorar mer och mer vänner för varje dag,
då är de ju ngt fel på mej ?,
seriöst jag pallar inte mer shit nu.
ååh seriöst nu ger jag upp
sluta prata med mej folk,
sluta ring, jag kmr inte svara,
sluta försök få kontakt med mej,
ni kmr inte att lyckas,
nej jag ska leva instängd,
för mej själv..
ingen kmr ju att märka något ändå ..image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0