deprimerad,

ingen kan vara mer deprimerad än jag,




*jag får inte äta!, bantar för er som inte vet, och jag älskar mat :'/
* får inget macro objecitv , för dyrt
* kort hår igen
* fult hår
*kommer hamna på iv, och inte på media det jag mest av allt vill.
(hamnar jag på iv så hoppar jag av, korvkiosk nästa!)

jag mår så jävla dåligt av allt det här!,
jag vet inte vad jag ska ta mej till ,
jag gråter 24/7
JAG ORKAR INTE!
folk tror jag skiter i skolan,
det gör jag inte alls,
när jag säger att jag itne kan ,
så kan jag inte,
kalla mej dum om ni vill ,men jag kan inte!
jag får inte äta och mat som är så gott,
och godis, tänk en lördag kväll sitter alla och äter godis
och här  sitter jag med ingenting!
jag blir helt galen,
jag får inte äta !!
sen kommer jag inte in på media,
jag vill ju verkligen bli fotograf eller ngt,
men blir jag de? ,. nää korvgubbe?!
jag mår bara så fitt dåligt över allt nu
jag orkar inte
hur fan ska jag palla? :'(
fan jag tycker jag bantar skit mkt, och noga,
men jag går inte ner mer ändå! :'(
hon säger att det är normalt typ,
men asså jag behöver verkligen gå ner
så att jag blir taggad på att gå ner ännu mer,
just nu har jag bara lust att skita i allt köpa en stor godis påse
lägga mej under mitt täcke och gråta!
det är mitt liv det!


Kommentarer
Postat av: Nenne

Asså emelie, först och främst! Du behöver inte gå ner i vikt! Men jag vet hur det är. Jag försöker jag också just nu. Men tänk på att du inte behöver sluta helt med att äta. Det är viktigt att äta, för om man typ slutar och inte äter alls så "tänker" kroppen att ; "nu är det svältperiod" och då när du kanske börjar äta normalt igen så tar kroppen åt sig mer fett för att spara till nästa "svältperiod".

Det gäller också att röra på sig, liksom gå en halvtimme om dan, och dra bara ner på kolhydraterna för det är dom som är "farliga". Pasta innehåller mycket sånt. Leta lite på internet om sånt :)

iallafall, media. Visst, ibland är det roligt. Men hela första året handlar om att kolla igenom de olika alternativen som man får intrikta sig på i 2-3an. ( Journalistik, radio, rörlig bild och fotografering ) dessutom, så kanske man måste vidareutbilda sig. Oftast är det så.

Hoppas det löser sig snart iallafall. Det vet jag att det gör :)

2008-04-09 @ 11:02:29
URL: http://nennes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0