Älskling

johan , nu har jag funderat , men hur fan jag vänder och vrider funkar det inte iaf , det fattas en pusselbit , något vi inte har förstått , något du aldrig berättade johan ? , jag visste . vi alla visste hur mkt du älskade zandra , men jag trodde att du skulle klara dej bra , med vännerna & familjen, åh tina . jag trodde det , jag var helt säker på det , du som alltid har varit så stark , men du kanske inte var stark alls , du kanske var som jag johan , alla tror att jag är stark , igentligen är jag inte stark , igentligen är jag svag .. men det fattas meningar johan , jag var säker på att du aldrig skulle lämna min sida , och det är just det du gör .. du lämnade oss .. vilken pusselbit är det vi missat johan ? , vad är det vi inte fattar , varför är var vi så dumma i huvvet så vi inte fatta !? :'/ . jag har funderat på mkt just nu , att du bara kunde . jag vet inte vad jag ska ta mej till .. ingen förstår smärtan som brinner inom mej , jag ler hela tiden . jag vet , men om jag visade hur jag mådde såå skulle alla see .. jag ler . jag vill inte visa insidan . du ville inte heller johan , allt man såg av dej , det var ditt leende , ditt vackra leende som kan få varje människa att smälta , det var det ända vi såg johan . förutom en grejj .. jag hörde dej gråta , den 25 october .. hörde jag dina tårar rinna , i andra änden av luren hörde jag tårar , från en välldigt ledsen människa , tårar som det rinner för dej nu johan , du vet hur du mådde när zandra försvann , hur kan du låta oss , och specciellt din familj , lida precis som du .. ingen ska behöva lida , för inga ska dö .. men jag tror det var en olycka det med zandra .. jag är nästan säker efter allt jag hört . . men vad vet jag .. men johan , det var ingen olycka med dej ? .. du ville se zandra igen .. vi vet det .. och vi älskar dej för det , även om vi är ledsna och besvikna på dej nu . Men är det bara jag som bli knäpp av det här ?! :'/ jag går in i väggen eller nått , jag vet inte .. jag vill bara veta varför . varför johan ? , kan du berätta , kan du ge mej pusselbiten som fattas , kan du ge mej ett riktigt svar !? .. jag har bestämmt mej , jag ska ta hit ett medium , shet om det fungerar , mamma vill nog inte betala det , så jag ska spara åh spara .. även om det inte fungerar , så har jag försökt . jag har ju iaf testat att få tag i er då .. åååh :'/ behöver jag säga mer ? .. jag vet ingentiing längre .. nu sitter jag här , Ååh tittar ut , solen är på väg ner .. men min sol har redan försvunnit för längesedan Åååh :'/ . en gång i tiden kunde jag njuta av att leva .. jag vet inte hur man gör det längre .. att en bästa vän är borta .. jag förstår inte .. men gaaah :'/


Kommentarer
Postat av: M a r i a

Hej Emelie.. joo det börjar bli väldigt glest där nu tyvärr :/
jag vet inte riktigt varför men jag vet inte vad jag ska ladda upp där längre. har inte så mkt motivation så det är därför jag ägnar mer tid åt min blogg.
lite tråkigt men jag kanske gör en comeback så småning om :)

2008-02-25 @ 16:16:50
URL: http://mariiaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0