haah xD

Herregud, i går somnade jag ungefär vid klockan nio , seriöst ,
så tidigt har jag inte somnat på flera flera år xD
hahaha, ahja men jag vaknade vid tio ochså , så nu sitter jag här,
det känns fan som klockan är 3 eller något xD hahaha,
ahja idag ska jag till runesson :) ååh jag har saknat
dom värsta as mkt ju ! :'/
men nu kommer jag jävlar :'D hahaha.
sen går jag och älskling hem till honom och ser på titanic :)
jag har as ont i magen :(,
bajjs.
fan jag vill ha mer låtar till min mobil,
men va fan , min msn funkar ju värkligen inte,
någon som kan fixa det?!, please.
ahja nu sitter jag och ser på simpel life 3
äger ju röv xD hahahahahaha,
ahjjja nu ska jag väl chilla lite ,men ring mejj :'D <3
image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0