Hjälp :'D

Nu är det så här, att min kära vän amelie kom och pratade med mig idag,
hon tycker jag ska vara med i en tävling här i trollhättan,
en rätt stor tävling den som vinner går vidare till stor final någonstans [ minnet är inte det bäst :P ]
så nu har jag ett problem.
jag ska välja två bilder att visa upp.
men vilka?,
snälla hjälp mej.
kommentera dom bilderna ni tycker om på min bilddadbok
.http://ikilledbarbiex.bilddagboken.se
det är bråttom! :)
tack så mkt :'D
ahja idag har det varit en bra dag.
saknar min älskling, men han kommer ju i morn :)
på lördag kommer min älskade knark, min linnea :)
äntligen får jag fan säga <3
nä men nu ska jag gå och ta en titt i duschen , seeyyaa.
glöm inte att hjälpa mig >-<

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0