JÄVLAR!

 jävla
fucking kuk dag!!!!!
jag är så jävla sur, nä inte sur,
arg, riktigt jävla förbannad är jag!,
först för att jag är bort glömd , asså nämner inga namn!,
åh sen när jag vaknade i morses, aha då har jag försvoit mej >.<
aahhjaa, sen skulle jag åka moppen te skolan,
ah men äre inte snöstor då bara för de?! >< jovisst fan,
så jag halkade till skolan , HALKADE,
pisseblöt kom jag till skolan , första lextionen ,
med pms kerstin , seriöst !
sen så funkar fan inte min jävla fittiga helvetes mobil?!
ah iaf, sen skulle vi käka , då blev jag så fittigt blöt igen,
precis när jag hade torkat, kan man få mer psm damp då eller?! ><. ah iaf,
sen så typ skulle jag dra hem, i pissiga skit vädert,
as blöt fortfarande.
så kom jag hem ,
så bad jag mamma att ringa comviq
åh fixa min mobil,
då sa dom att mitt simkort inte funkade,
NÄHÄ SOM OM JAG INTE REDAN VISSTE DE?! >.<
så dom ska skicka ett nytt,
 så jag har fan ingen jävla mobil nu !?!?!?!
jävla as , jag blev ju inte lite förbannad,
sen har vi ingen stans att supa idag,
fan jag kan inte hela tiden komma på ställen , åh fixa åh allt,
 jag blir så förbannad,
ah sen så funkar inte internet helvetet först !;
typ UTRBRÅÅÅÅÅÅÅTT!
asså jag är så arg så¨jag kan grina,
så jävla arg är jag, men mest arg är jag på folk,
som glömt mej !?,
pissiga fittor
ah jag bara varnar er >.<
ni glömmer bara bort mej ?!,
ni tar med alla andra förutom mej,
nänänänä, ni har inte kännt mej längst eller så ,
det sårar som fan ska ni veta,
som fan ! :'@
tessan och momin ring när ni läser detta,
ring på hem telen eftersom jag inte har någon fittig kuk mobil,
ha dt bra jävla fucking kuk idioter hoppas ni för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0