men seriöst,

gaah lilla fitt hora går mej { alla } på närverna
fattar hon inte,
ingen tycker om henne,
hon är inte så snygg som hon tror
hon är en liten player,
en liten jävla fjortis som tror sig,
hatar typ sånt xD jävla idde >.<
seriöst jag hatar henne,
mer och mer för varje dag,
låt våra pojkvänner vara !! >.<
ah iaf idag har vi haft öken dag typ,
men fredag , as gött lixom :)
ska vara med mina boys idag tror jag :}
ah iaf, haha tessan dampade idag på svenskan ,
jag fick damp över fittungen ,
så jag kastade ett pappaer, hahaha tessan flög till som fan
hahah hon trodde de typ var en kniv eller något hahaha xD
fan va kuligt :)

jag älskar att fota , kolla gris porr :)image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0