Lugnt.

torsdag.
ja nu har jag äntligen lugnat ner mej en smula
från i går, det var en jobbig kväll i går,
allt blir så himmla jobbigt ibland, men men
theres ringde och sa att klass tröjjorna och det har kommit,
hon kommer snart hit med det :)
ahja idag kommer min älskade moder hem,
nyförlovad och hem kommen från en härlig vecka i spanien.
hoppas hon har med sig någonting till mej ;)
men det har hon säkert jag tvingade henne att köpa parfym till mej ;)
ahah ahja
men hon vet inte att huset såg ut som helvetet bara en timme sedan,
jag har städat som en galning och då menar jag galning xD
nu ser det rent ut :'D
jag har tillochmed damsugit,
det är
stort.
haha
jag saknar min lilla älskling också,
typiskt lixom,
men han kommer ju idag,
det känns jätte bra :)
men men :D
hoppas mamma inte är förbun :O
för då syns det inte att vi är släkt , kul ?
nä , hoppas hon har med sig något fint till mej :'D
ihihi, ahja ring mej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0